Epic day 2 en 3

23 januari 2020 - Provo, Utah, Verenigde Staten

Gisteren en vandaag waren zware dagen. Een bomvolle planning met allerlei uitdagingen/oefeningen die ik voor mijn gevoel slecht doe. Maar dat was te verwachten aangezien ze alleen de hersengedeeltes aanpakken die niet zo goed functioneren bij mij. Ik word er echt met mijn neus opgedrukt. In het begin was het dan wel even moeilijk om toch positief te blijven aangezien ik graag alles goed doe. Maar het gaat er uiteindelijk om dat er nieuwe hersenverbindingen worden aangemaakt of hersteld en dat gebeurd alleen al door het doen van de oefening(door de enorme inspanning). Verder is het erg fijn en gezellig om zoveel lotgenoten te spreken tussendoor. Er zijn wel 15 nederlanders deze week. Morgen weer een lange dag. Nu nog even mijn huiswerk doen en dan lekker slapen...

1. Conny Adams:
    23 januari 2020
    Lieve Syl jij bent een doorzetter!en kunt dit.wij zijn trots op jouw!!!!nog even volhouden dan is het klaar.dikke knuffel van papa en mij
  2. Milka:
    23 januari 2020
    Topper!!! Jij kunt dit! Mega fijn dat je broertje bij je is. We denken veel aan je. Hou vol! Dikke kus van ons 3
  3. Ria Beukhof:
    23 januari 2020
    Wat een zware dagen!!! Maar houd vol! En dat doe je!!! Fijn dat er ook mooie momenten zijn met lotgenoten. Dat geeft moed! En weet dat het hier goed gaat. Midas had het fijn met Jari. Ze zijn zo lief samen! En vanavond hier gegeten maar dat heb je gezien!! De borden waren niet leeg maar de ijsschaaltjes met bessen en frambozen en... slagroom wel!! Hierna nog 1 dag !! En we hopen en wensen je goede resultaten toe. Oma belde vandaag om eens te horen hoe het met je ging!!ze leeft erg mee!!