Zondag

19 januari 2020 - Provo, Utah, Verenigde Staten

Vandaag zijn we er op uit gegaan. We wilden graag een mooie wandeling in de sneeuw maken en dat is gelukt! Toen we iets buiten Provo kwamen lag er al een dik pak sneeuw. We hadden een mooie trail uitgezocht en wandelden tussen de bergen, rivier en watervallen! Echt prachtig!

Daarna zijn we naar Park City gereden. Dit is een bekend wintersport plaatsje. Onderweg zijn we bij Deer Creek park gestopt. Dit was echt adembenemend mooi! Een groot meer met bergen en besneeuwde bomen!
Park City was een leuk stadje! Echt heel amerikaans. Allemaal kleine gekleurde houten huisjes met veranda’s. Een hele leuke sfeer hier. Hier hebben we lekker geluncht. Nu op weer naar het hotel voor een middagdutje. Straks nog ergens wat en en vroeg het bed in. Morgen een belangrijke en spannende dag voor de boeg!

1. Ria Beukhof:
    20 januari 2020
    Hopelijk staat je mob op stil. Wil toch even laten weten dat ik steeds aan je denk. Wat was de reis zwaar!! Maar wat maakt zo n mooie dag dat weer goed!! Fijn dat het kon!!!! Prachtige foto s!! Heel veel kracht en moed gewenst voor de komende dagen!!!groetjes voor arnoud.
    Liefs Ria.
  2. :
    20 januari 2020
    Hoi Ria! Bedankt voor je berichtje! Ja de reis en de jetlag zijn erg tegengevallen. Maar de mooie natuur hier maakt heel veel goed! Vanaf vandaag ga ik ertegenaan! Heel spannend maar ben er ook wel aan toe nu!
    Liefs Sylvia
  3. Conny Adams:
    20 januari 2020
    Lieve Syl en Ar wat is het prachtig daar zeg die bergen super mooi!en leuk die blog dan kunnen wij een beetje met jullie mee leven en kijken.succes zo met de behandeling.en er tegen aan zoals jezelf zegt.hoe eerder ben je weer thuis. Veel liefs en een dikke kus van papa en mij.😘❤️